Doakan Kami Berjaya..

Bismillahirrahmannirrahiim..
Assalamualaikum wbt..

TAKUT,perasaan yang sentiasa ada..walau seberani mana pun,perasaan itu tetap wujud dalam diri..
Namun,yang menjadi persoalannya..KENAPA?

Hanya beberapa hari sahaja lagi,sebelum titik perubahan hidup berlaku..adakah aku mampu?yakin?
Ya,usaha memang sudah..tapi adakah ia memadai?mencukupi?

Hampir semua orang mengharapkan sesuatu dari aku..mereka tidak jemu memberi semangat,ingatan,sokongan..walau ada sebahagian dari mereka sebaliknya..

Aku tahu,si DIA knows best what is for me..aku tahu..tapi kenapa sukar untuk berpegang teguh?asyik terpesong sahaja..subhanALLAH..

Ya ALLAH,moga aku dan sahabat ku yang turut sama berjuang,berjaya kali ini..permudahkanlah segala urusan kami,jauhilah kami dari segala fitnah dan keburukan..


Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © .:Kisah Dari DIA:.